Mänttä - Valkoinen Talo   retkella   elias paatti   Hallituksen jäseniä

Toimintasuunnitelma 2018
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Tammikuu⛄️🐇
*Asahi-terveysliikunta ti 9.1.-10.4. klo 17-18 Vilppulankosken koulu, Autere-opiston kurssi https://opistopalvelut.fi/autere/course.php?l=fi&t=1192 Ilmoittaudu opistoon! Kurssin hinta 40 €, josta omavastuu 10 € - maksukuittia vastaan yhdistyksen hyvitys kurssin hinnasta.
*Teatteriretki: ”Lava-ammuntaa V” - Ulla Tapaninen, pe 26.1. klo 19 Kangasala-talo, lippu+kyyti 35 €/hlö (yhdistysten yhteinen).
*”Pieni ele”-lipaskeräys presidentinvaali I-kierros su 28.1., ennakkoäänestys 17.-23.1. Tulisitko toimitsijaksi keräyspisteeseen? Ilmoittaudu Tanelle puh. 050 583 6215!

Helmikuu🌨❄️
*”Pieni ele”-lipaskeräys presidentinvaali, mahdollinen II-kierros, su 11.2., ennakkoäänestys 31.1.-6.2. Tulisitko toimitsijaksi keräyspisteeseen? Ilmoittaudu Tanelle puh. 050 583 6215!
*Happiliikuntaryhmä alkaa to 8.2. Töpinässä, joka toinen torstai (yhdistysten yhteinen).
*Ystävänpäivän lauluhetki ke 14.2. klo 17 Sarapiha, tarvittaessa kimppakyyti (yhdistysten yhteinen).
*Teatteriretki ”Vaimoke” ti 20.2. Nokia (yhdistysten yhteinen).

Maaliskuu❄️⛅️
*Kevätkokous Sarapiha (pidettävä 1.3.-15.4. välillä), kyyti järjestetään.
*Ilmainen uimahalli kuukausi 1 x vko (myös vesijumppa). Ota laskusta jäsenkortti mukaan ja esitä se kassalla!
*Järkevä lääkehoito-luento to 22.3. Sarapiha (yhdistysten yhteinen).

Huhtikuu🌱🌤
*Potilaan oikeudet-luento Sarapiha, kyyti järjestetään (yhdistysten yhteinen).
*Kevätretki esim. Patapirtti tai Hirvikartano Jämsä, kyyti järjestetään (yhdistysten yhteinen).

Toukokuu🌳🌷
*Kävelytapahtuma sauvoilla tai ilman esim. Synninlukko Jämsä - helppokulkuinen polku 1,8 km, kimppakyyti (yhdistysten yhteinen).

Kesä- ja heinäkuu☀️😅🦋🌻
*Lomaillaan🙂🤗🙂Hyvää kesää!

Elokuu ⛈🌾
*Kesäteatteriretki ”Aatamin puvussa ja vähän Eevankin”-musiikkikomedia Viikinsaari Tampere (yhdistysten yhteinen).

Syyskuu💨☔️
*Syysretki Heräjärven laavu Jämsä, kimppakyyti (yhdistysten yhteinen).
*Kodin hätäensiapu Sarapiha, kyyti järjestetään (yhdistysten yhteinen).

Lokakuu🍂🍁
*Ilmainen uimahalli kuukausi 1 x vko (myös vesijumppa). Esitä jäsenkortti kassalla!
*Reuma- ja vanhustenviikko 7.-14.10.
*”Pieni ele”-lipaskeräys maakuntavaalit. Tulisitko toimitsijaksi keräyspisteeseen? Ota yhteys Taneen puh. 050 583 6215!
*”jokamumminettiin” - opastusta netin käytöstä, mahdollisesti mahdollisesti ja/tai myöhemmin älypuhelimen käyttö. Ota oma laite mukaan! Kyyti järjestetään.

Marraskuu🌬❄️
*Syyskokous kera tuolijumpan Sarapiha (pidettävä 1.10.-30.11.), kyyti järjestetään.

Joulukuu🎄🤶🏻🎅🏻
*Perinteinen puurojuhla/ joululaulu, kyyti järjestetään (yhdistysten yhteinen).
*Yhdistysten joulumyyjäiset su 9.12.

Tulossa uutta toimintaa🙂🤗
*Tuolijumppa: 1 x kk aika & paikka vielä avoin, tarvittaessa kimppakyyti.
*Askartelu- & vertaistukiryhmä: Kokoontuu muutaman kerran vuoden aikana esim. ystävänpäivä-, pääsiäis- ja joulukorttien askartelun merkeissä.

Seuraa ilmoituksiamme Paikkakuntalainen-lehdestä (yhdistysten yhteiset tapahtumat KMV-lehdestä), täältä Facebookista ja netistä http://www.mantanreumayhdistys.fi/!

(Yhdistysten yhteinen) on paikallisen diabetes-, hengitys-, psoriasis-yhdistysten ja näkövammaisten kanssa.

Jos tarvitset kyytiä johonkin tapahtumaan, niin ota yhteyttä Taneen puh. 050 583 6215!

🙂Tervetuloa mukaan toimintaan!🙂

Yhdistyksen hallitus 2018
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
*Tauno Nummelin, puheenjohtaja
*Sirpa Mäkinen, sihteeri
*Salla Myller, rahastonhoitaja + varapj.
*Mirja Kajander, jäsenasiainhoitaja
*Marja-Liisa Melanen, hallituksen jäsen