Mänttä - Valkoinen Talo   retkella   elias paatti   Hallituksen jäseniä

Toimintasuunnitelma 2019
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Tammikuu⛄️❄️
*Teatteriretki: ”Isän vanha ja uusi”-esitys Nokialla, kyyti järjestetään (*yhdistysten yhteinen).

Helmikuu🌤❄️
*Ystävänpäivän lauluhetki to 14.2. klo 17 Sarapiha, tarvittaessa kimppakyyti (*yhdistysten yhteinen).

Maaliskuu❄️⛅️
*Kevätkokous kaupungintalolla (pidettävä 1.3.-15.4. aikana), kyyti järjestetään.
*Ilmainen uimahalli kuukausi 1 x vko (myös vesijumppa). Ota laskusta jäsenkortti mukaan ja esitä se kassalla!
*Lääkehoidonpäivä to 21.3., tarvittaessa kimppakyyti (*yhdistysten yhteinen).
*Potilaan oikeudet, tarvittaessa kimppakyyti (*yhdistysten yhteinen).

Huhtikuu🌱🌤
*Kevätretki, kyyti järjestetään (*yhdistysten yhteinen).
*”Pieni ele”-lipaskeräys. Tulisitko toimitsijaksi keräyspisteeseen? Ota yhteys Taneen puh. 050 583 6215!

Toukokuu🌳🌷
*Retki Rönnvik-viinitilalle & Kangasala-taloon, kyyti järjestetään (*yhdistysten yhteinen).

Kesä- ja heinäkuu☀️😅🦋🌻
*Lomaillaan🙂🤗🙂Hyvää kesää!

Elokuu ⛈🌾
*Kesäteatteriretki, kyyti järjestetään (*yhdistysten yhteinen).

Syyskuu💨☔️
*Syysretki (*yhdistysten yhteinen).

Lokakuu🍂🍁
*Ilmainen uimahalli kuukausi 1 x vko (myös vesijumppa). Esitä jäsenkortti kassalla!
*Reumaviikko 6.-13.10. kysytään vierailijaksi Heikki Palolaa Petäjävedeltä kertomaan ajankohtaista asiaa liitosta.

Marraskuu🌬❄️
*Syyskokous (pidettävä 1.10.-30.11. aikana), kyyti järjestetään.
*”Myyjäistalkoot” esim. askarrellen, tarvittaessa kimppakyyti.

Joulukuu🎄🤶🏻🎅🏻
*Perinteinen puurojuhla kera joululaulujen, kyyti järjestetään (*yhdistysten yhteinen).
*Yhdistysten joulumyyjäiset su 8.12.

Toimintaa jatkuu🙂🤗
*Askartelu- & vertaistukiryhmä: Kokoontuu muutaman kerran vuoden aikana esim. ystävänpäivä-, pääsiäis- ja joulukorttien askartelun merkeissä kaupungintalolla.

Seuraa ilmoituksiamme Paikkakuntalainen-lehdestä, Facebookista ja netistä

(*Yhdistysten yhteinen) on paikallisen diabetes-, hengitys-, psoriasis-, reumayhdistyksen, invalidien ja näkövammaisten kanssa.

Huom! Jos tarvitset kyytiä johonkin tapahtumaan, niin ota yhteyttä Taneen puh. 050 583 6215!

🙂Tervetuloa mukaan toimintaan!🙂

Myös tämä:

Reumayhdistyksen hallitus vuonna 2019:
* Tauno Nummelin, puheenjohtaja
* Salla Myller, rahastonhoitaja & varapj.
* Sirpa Mäkinen, sihteeri
* Mirja Kajander, jäsenrekisterinhoitaja